MW:R Online Gaming Team
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics
» Robcad V9.0 for 32bit & 64bit
Wed May 13, 2015 11:56 am by dume83

» Marcam.Engineering.AutoFab.v1.6.8623
Wed Jun 26, 2013 10:53 am by 

» SIMSCI PRO II v9.2
Wed Jun 26, 2013 7:03 am by 

» Looking to join zS
Tue Jun 01, 2010 8:27 pm by Paradox

» NEW SITE GFX..new gb gfx .. music player..
Sat May 29, 2010 2:08 am by D3adaim

» WARS SATURDAY
Sat Mar 27, 2010 7:34 pm by Phabio007

» THE CONDUIT WEAPONS FUSING!!!!!
Sat Mar 27, 2010 7:33 pm by Phabio007

» OK. guys i dont have my ps3 yet. I WILL NEVER LEAVE YOU! OLIVEYOUGYYS~! Brotherly tho.
Sat Mar 27, 2010 7:31 pm by Phabio007

» YouTube Vids
Fri Mar 26, 2010 6:16 pm by Phabio007

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum

Share | 
 

 Member history, and clan founding

Go down 
AuthorMessage
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Member history, and clan founding   Mon Feb 01, 2010 9:28 pm

Hey everybody! Im iSaCRed. (Formerly known as V3ngEanCE)
Im leader of this brand new MW:R team called the Zerosum Soldiers (zS), along with my partner iiL$kiL$. (Formerly known as D3ADA1M)
We are ex-members of xW. A WaW clan called the xalphite Warriors. We've had lots of practice in gamebattles, and hope to start competing soon!
So if you play Modern Warfare for the wii, then consider joining zS!
Thank you, and happy gaming
~iSaCRed~
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
monka

avatar

Posts : 7
Join date : 2010-02-02
Age : 31

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 02, 2010 4:24 pm

whats up fellas this is Monka formally known a Monka i've been playing with these guys for a long time i dont play alot nymore but i am going to start playing again looking forward to running with a new team
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Fri Feb 05, 2010 10:07 pm

SupaSoja joined yesterday guys Very Happy so that makes 5 original xW members
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
Phabio007

avatar

Posts : 80
Join date : 2010-02-05
Age : 25
Location : Grand Rapids, Michigan, USA

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 12:43 am

Man. Forget about the Phabs why dont ya! Lol. Jk. But with me its 6?
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 12:57 am

haha u werent in yet when i wrote that...yep! 6 original xW members
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
Phabio007

avatar

Posts : 80
Join date : 2010-02-05
Age : 25
Location : Grand Rapids, Michigan, USA

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 1:02 am

Yea i realized that. Remember the first days as G0dz? That was great... My first clan experience and ive been with u monka and khaoz ever since. But khaoz hasnt been doin stuff as much as us. His names still xwteam.tk ROFL.
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 1:04 am

Evil or Very Mad hes in TM
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
Phabio007

avatar

Posts : 80
Join date : 2010-02-05
Age : 25
Location : Grand Rapids, Michigan, USA

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 1:09 am

TM? Never heard of em. Never seen one either lol. Well i hope he gets screwed. Haha. I remember when he left xW. I said what the fuck that cunt left us??? Lol. First xW break up ther.
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 1:13 am

yea, he left xW, then wanted to rebuild, then left again, then wanted to come back and change clan to vS, i said lets do it, i go on cod, he has TM in his name, i highlight his name, and hit delete, lmao
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
Phabio007

avatar

Posts : 80
Join date : 2010-02-05
Age : 25
Location : Grand Rapids, Michigan, USA

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 1:26 am

Lmao!!! Im not gonna erase it in case he wants to join us.. But hel have to start out as like a newcomer cuz im not gonna keep switching clan names and stuff. I bet we have like 7 websites already for xalphitewarriors, godz, ledgendary disciples, and this one.
Back to top Go down
View user profile
D3adaim

avatar

Posts : 31
Join date : 2010-02-06
Age : 31

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 6:10 pm

thats what im saying im stickin with this one....z$....
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Feb 09, 2010 6:31 pm

all the way cheers
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
Phabio007

avatar

Posts : 80
Join date : 2010-02-05
Age : 25
Location : Grand Rapids, Michigan, USA

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Fri Feb 19, 2010 10:39 am

I just read where it says that $kiil$ is D3. I HAD NO IDEA! rofl... that changes some things. FOR THE BETTER~ YAY!
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Fri Feb 19, 2010 5:36 pm

lol! omg dude seriously HA!!
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
D3adaim

avatar

Posts : 31
Join date : 2010-02-06
Age : 31

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Sat Feb 20, 2010 6:11 pm

hahaha .. you didnt know i was me scratch .. lol ..... thats funny
Back to top Go down
View user profile
Assassin

avatar

Posts : 14
Join date : 2010-02-27
Age : 24
Location : Derbyshire

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Sat Feb 27, 2010 9:42 am

Hey can i re-join? i like ruling under V3 and khaoz annoyed me. i dont play cod as much as i used to but i do go on every now and again.
Back to top Go down
View user profile
Assassin

avatar

Posts : 14
Join date : 2010-02-27
Age : 24
Location : Derbyshire

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Sun Feb 28, 2010 6:45 pm

oh and im formerly Pr3scion formerly Hack3r formerly W3mbly
Back to top Go down
View user profile
Phabio007

avatar

Posts : 80
Join date : 2010-02-05
Age : 25
Location : Grand Rapids, Michigan, USA

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Mon Mar 01, 2010 7:20 pm

OMG W3!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
MiniM3
Admin
avatar

Posts : 13
Join date : 2010-03-09
Age : 33

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Mar 09, 2010 8:34 am

good to be back and HELP ME i need to connect my broad band to my wii and im lost i need help
Back to top Go down
View user profile
V3ngeance
Admin
avatar

Posts : 83
Join date : 2010-02-01
Age : 25
Location : Northport, AL

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Mar 09, 2010 12:34 pm

ITS MINIM3!!! Twisted Evil umm i have no idea.. scratch anyboby else know??
Back to top Go down
View user profile http://zsmw.forumotion.com
Assassin

avatar

Posts : 14
Join date : 2010-02-27
Age : 24
Location : Derbyshire

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Mar 09, 2010 1:35 pm

what broadband box thingy are you using?
Back to top Go down
View user profile
MiniM3
Admin
avatar

Posts : 13
Join date : 2010-03-09
Age : 33

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Mar 09, 2010 4:10 pm

i have a laptop with mobile broadband and i cant figure out how to set it up
cricket is my isp
Back to top Go down
View user profile
Assassin

avatar

Posts : 14
Join date : 2010-02-27
Age : 24
Location : Derbyshire

PostSubject: Re: Member history, and clan founding   Tue Mar 09, 2010 5:25 pm

i dont know if it will work with mobile broadband :/ get your wii to look of a source an see if it finds it
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Member history, and clan founding   

Back to top Go down
 
Member history, and clan founding
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zerosum Soldiers :: Your first category :: Zerosum Soldiers-Gain the Edge--
Jump to: